سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :5
کل بازدید :110676
تعداد کل یاداشته ها : 26
103/1/31
4:48 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
متین[390]

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

امروز تصمیم گرفتم یه فضای تازه ایی رو در وبلاگم باز کنم و یه دریچه ای دیگری رو قرار بدم اونم اینه که تصمیم گرفتم خواص میوه ها و گیاهان رو بررسی کرده و مطالبی در مورد اونا بگذارم شاید کسی از اونها استفاده کرده و به نتیجه برسد تا من هم توانسته باشم در سلامتی اون سهیم باشم. دوستان عزیز خواهشمند است نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود رو به من منتقل کنید.

 

همه ما فکر می کنیم که خوردن میوه یعنی خرید میوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توی دهان است ولی به این سادگی که فکر می کنید نیست. بسیار مهم است که بدانیم چگونه و چه وقت باید میوه بخوریم. شما می توانید برای پاکسازی بدن تان ? روز روزه ی میوه بگیرید و به مدت ? روز فقط میوه بخورید و در آخر متعجب می شوید از اینکه دوستان تان به شما می گویند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است.

  ادامه مطلب...

90/2/28::: 10:45 ص
نظر()
  
  

ای معلم تو را سپاس : ای آغاز بی پایان ، ای وجود بی کران ، تو را سپاس .ای والا مقام ،ای فراتر از کلام، تورا سپاس. ای که همچون باران بر کویر خشک اندیشه ام باریدیسپاست می گویم، تو را به اندازه تمام مهربانی هایت سپاس می گویم .

 

ادامه مطلب...

90/2/12::: 3:38 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام تولدت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی البته اگر دوست داشتی میتونی بیشتر هم زنده باشی!
+ سلام تولدت مبارک ایشالا صد سال زنده باشی